Saturday, December 31, 2011

Penyeri Kami For 2012...

Tanggal 25/12/2011 telah berlalu... & 3 jam lagi kite bakal meninggalkan 2011... menantikn kedatangan 2012 yg aku harapkn bakal membawa sejuta kemanisan dlm kehidupanku & keluargaku serta kalian semua yg mungkin sedang membaca nukilanku ini.. di kala ini aku masih belum merasakn sebarg kontraksi & masih menanti dgn penuh debaran when will my baby ring the bell.. ingatkn dpt pecahkan rekod setahun satu for 3 tahun berturut2... rupenye baby ni nak jark 3 tahun dr kakak dia..

Sekarng ni dlm dilema whether nk induce or tunggu je.. doktor dh kasi refferal letter sbb dh overdue.. klu induce, better gi esok... cantik skit tarikh, 1/1/2012... heheh.. tp...xnkla pakse2 ni.. nk jugak rs sakit nk bersalin yg semulajadi.. dulu mase Iffah dh rs dh kene induce... mase arwah Fawwaz plak, walaupun xkene induce, aku gi menyerah kt sepital.. lepas 3 kali seluk br doktor konfem jln dh bukak 3cm... dudukla kt labour room dr kul 10am lebih sampai kul 7pm.. Aku harap sgt kali ni aku xyah duk lame2 kt sepital.. biar dh rs sakit br gi sepital... hopefully my baby heard my DOA...

Semoga aku selamat melahirkan bayiku yg ke-3 ini... semoga bayi yg bakal aku lahirkan ini sihat, cukup sifat, comel mcm aku..heheh & cerah macam ayahnye... dn segalanye dipermudahkn..

...HaPpY nEw YeaR 2012...


1 comment:

  1. hehe.da lepas edd ye ayu.nampaknya,rezki anak ketiga kita sebaya lah.
    2012..gap 3tahun dgn ank ptama.

    papepun,mudahan dmudahkan ye ayu.
    doakan aku jugak k?
    aku feb nanti ;)

    ReplyDelete